טיפול טבעי בסוכרת

    לייעוץ והתאמה אישית *ללא עלות
    חייגו עכשיו
    מלאו פרטים ואחזור בהקדם:
    הטיפולים מתרחשים בת"א ומרחוק(סקייפ/טלפון)

      לייעוץ והתאמה אישית *ללא עלות
      חייגו עכשיו
      מלאו פרטים ואחזור בהקדם:
      הטיפולים מתרחשים בת"א ומרחוק(סקייפ/טלפון)

      טיפול טבעי בסוכרת*

        תפריט תזונה נטורופתיה לסוכר גבוה בדם/ סוכרת

        צמחי מרפא להורדת סוכר גבוה מותאמים אישית

        טיפול טבעי לסוכר גבוה בדם/ מחלת סוכרת

        גמילה מפחמימות וסוכרים

        אימון וליווי אישי עד להצלחה

        שימור הישגים לאורך זמן


      הגיע הזמן לפגוש את עצמך בדרך חדשה ובריאה!

      התוכנית מבטיחה סיוע באיזון רמות גבוהות של סוכר בדם בהתאמה אישית וכוללת 2 פגישות ראשונות במרווח של כ- 10 ימים ומפגש נוסף אחת לחודש לפחות, לתקופה של 3 חודשים. זאת כמובן בליווי ותמיכה צמודה.

      המפגש הראשון כולל בניית תפריט בהתאמה אישית ואבחון נטורופתי לזיהוי גורמים, פיזיים או/ו נפשיים, אשר משפיעים על יכולת גופך ושלנו להצליח.

      היצמדות לתוכנית תביא אותך לאימוץ הרגלי תזונה בריאים, בדגש על שיקום מנגנון שובע- רעב הטבעי של גופך לצד יכולת שליטה מלאה במערכת היחסים עם האוכל.

      אני מאמינה שמגיע לך ולגוף שלך הרבה יותר. טיפול בסוכר גבוה באופן בריא וטבעי*. כמו אלפי לקוחותיי ששינו את חייהם ובריאותם לטובה אני מזמינה גם אותך להצליח איתי!


      לקוחות ממליצים על רעות בר-לב, נטורופתית מומלצת בתל אביב. לחצו כאן להמלצות ממטופלים וסיפורי הצלחה:



      נעים להכיר רעות בר-לב, יועצת לאורח חיים בריא.

      רעות בר-לב, מוסמכת לנטורופתיה (N.D) וצמחי מרפא (CL.H) יועצת לאורח חיים בריא, מטפלת בשיטת BodyReset - התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא לזירוז תוצאות ותוכנית לפעילות גופנית. רעות בר-לב בעלת ותק וניסיון טיפולי של של למעלה ב-15 שנים בוגרת סמינר הקיבוצים הפקולטה לרפואה משלימה. וסיימה בהצטיינות את לימודי הנטורופתיה והתמחות בצמחי מרפא.

      המוטו שלי

      אם אכן חיים פעם אחת, בואו נעשה זאת בכיף אשר תורם לחיים! דיאטה מהירה ושיפור איכות החיים שלנו באמצעות Reset לגוף בדרך טבעית, בעזרת צמחי מרפא ושיפור הרגלי החיים שלנו.

      עוד אודות רעות בר-לב

        חייגו עכשיו
        השאירו שם, טלפון ודוא"ל ואחזור אליכם בהקדם:

        המלצות המטופלים

        טיפול הסוכרת / הורדת סוכר בדם
        הורדת סוכר אילן
        הורדת סוכר עופר
        הורדת סוכר אורנה

        תוכניות אירוח



        שאלות נפוצות

        שיטת BodyReset מקנה אלמנט נוסף וחשוב בתהליך כה מורכב ועדין. אלמנט הטיפול הטבעי. אשר כאמור חיוני לשיקום תהליכים הכרחיים לירידה במשקל ולדיאטה, לשיפור האנרגטיות וליכולת ליישם בפועל ולהתמיד בשיפור הרגלי החיים שלנו.

        במקביל למענה ולטיפול טבעי אנו רוקמים יחד איתך תפריט תזונה מותאם אישית ורשימת קניות או מנות מומלצות ממסעדות אהובות. בהסכמתך, בהתאם להעדפות ולטעמים, לשיטות הבישול וללחות הזמנים הייחודים לך.

        סוד ההצלחה שלנו הוא לא קסם אלא גישה טיפולית וליווי אישי עד להצלחה. טיפול הן בגוף והן בנפש. רעות בר-לב מפתחת השיטה היא לפסיכולוגיה הוליסטית, מתמחה בנטורופתיה וצמחי מרפא.

        "ריסט Reset" לגוף יביא את הגוף לפעילות טבעית טובה יותר, לשיפור הבריאות והאנרגטיות ולייעול חילוף החומרים הטבעי.

        גורמים אישיים אשר מביאים את הגוף למצוקה ולחולשה גורמים להאטה בחילוף החומרים, לאגירת שומן מוגברת, לתשוקות עזות לפחמימות ומתוקים כתגובה טבעית למצוקה של הגוף.

        גורמים אלו פוגעים בבריאות הכללית, בתחושת המוטיבציה והמסוגלות בכל התחומים ובטח בשיפור הרגלי האכילה, בתפקוד היומי וביכולת ליישם פעילות גופנית מתונה.

        כמה שאנו זזים ומה שאנו אוכלים – הופך להיות מי שאנחנו ומתבטא במראה ובהרגשה ובעל השפעה ישירה על הבריאות והתפקוד שלנו. בעזרת שיטת BodyReset תוכלו להיעזר גם בצמחי מרפא לגמילה ממתוקים, לשיקום תפקוד הגוף וחילוף החומרים ולשיפור הבריאות, ההרגשה ותוצאות בדיקות הדם באופן טבעי.

        כלל לא. להיפך. צמחי מרפא מהווים כלי טיפול טבעי לגורמים האישיים אשר צוינו מעלה. וניתנם רק במקריי הצורך ובהרכב בהתאמה אישית בלבד. הם בטוחים לשימוש גם בקרב ילדים.

        צמחי מרפא הם מיצוי של מאכלים, צמחי תבלין ושורשים ומוגדרים כתוספי תזונה. השימוש בהם נעשה ברפואה המסורתית מזה אלפי דורות. וכיום, השפעותיהם והבנת המנגנונים המעורבים עולים לכותרות המחקרים.

        צמחי המרפא של BodyReset נעשים בבית מרקחת בפיקוח רוקח, עומדים בתווי תקן וכשרות.


        רוצה לדעת עוד?

        רעות בר-לב נטורופתית מוסמכת ומתמחה בצמחי מרפא - יועצת לאורח חיים בריא אין סוף תפריטים, כדורים, מדבקות, צומות או סדנאות... מבולבלים מכל המידע ברשת?!
        לכל אדם יש DNA היחודי רק לו, העדפות שונות, אורח חיים אחר, דינאמיקה, יכולות ונגישות משתנה.

        אני מזמינה אותך לגלות את יתרונות הרפואה הנטורופתית; לאבחן ולהתאים, לתכנת את הגוף שלך ולזרז תוצאות, להנחות ולהציב משימות משותפות יחד. משימות ברורות ומדויקות אשר יובילו אותנו לעבר המטרה המשותפת: שליטה בתשוקות ובעצמך, ירידה במשקל, איזון חריגות בבדיקות הדם ושיפור הבריאות ואיכות החיים שלך באופן טבעי ובריא.

        ניתן ליצור איתי קשר כבר עכשיו לשיחת יעוץ ראשונית, ללא עלות!

          חייגו עכשיו
          השאירו שם, טלפון ודוא"ל ואחזור אליכם בהקדם: